BTT Premià de Dalt

Regístrate o entra en tu cuenta:

Nube de etiquetas

BTT Premià de Dalt » Grup Rally (sortides, curses)

SORTIDA SOLIDÀRIA - Dissabte 12 desembre

(4 posts)

Todavía no hay etiquetas.

1. SECCIO RALLY
    Miembro

Us animem a venir a la SORTIDA SOLIDÀRIA EN BTT a favor de la Marató de TV3, el dissabte 12 desembre 2009 a Premià de Dalt.

Concentració a partir de les 9:00 al BikePark La Poma. Sortida a les 9:30 cap al Parc Serralada Litoral on prepararem una ruta amb avituallament assequible per a tots els nivells i divertida per als més experts, a partir de 15 anys i uns 30 kms. aprox. Participa aportant 2 € per la sortida o 5 € amb regal de samarreta tècnica esportiva de “Premia de Dalt solidària” feta per la Marató. És obligatori l’ús de casc.
    Si ja t’has decidit a venir, pots enviar un correu a rallybttpd@hotmail.com confirmant la teva assistència adjuntant nom i cognoms, així podrem preveure quina quantitat de gent vindrà.

Es tracta d’una sortida per anar tots junts, no és cap cursa i el recorregut no estarà marcat.

També durant tot el matí hi haurà mercat de segona mà i ocasió, de material, accessoris i bicicletes, al BikePark La Poma.

Si vols participar en el mercat venent material que ja no utilitzes, bicicletes, etc., que estigui en bon estat, i guanyar-te uns dinerets, o bé comprar una ganga entra a http://lapomabikepark.com i informa’t.

Organitza: BTT Premià de Dalt i BikePark La Poma.
    Posted 9 months ago #
  2. miquel
    Miembro

Compteu amb mi, li diré a més gent a veure si s'apunten
    Posted 9 months ago #
  3. David giant
    Miembro

No podré ir... No tengo bici, y trabajo de noches y hay que dormir...
    Posted 9 months ago #
  4. Pericles
    Miembro

Ei gent jo intentaré anar però no prometo res...porto tota la semana refredat i avui he arribat a la cumbre...vamos que em toques amb un dit i em fa mal... pero bé que si demà em trobo millor, vindré
    Posted 9 months ago #

RSS feed para este tema

responder

Tienes que entrar en tu cuenta para enviar mensajes.

Navigation theme for WordPress by GPS Gazette. Ported for bbPress by Jim Stitzel. - bbPress Themes

BTT Premià de Dalt usa bbPress.