BTT Premià de Dalt

Regístrate o entra en tu cuenta:

Nube de etiquetas

BTT Premià de Dalt » Grup Rally (sortides, curses)

>>> A N U L·L A D A <<< SORTIDA PER TARADELL - Dissabte 7 Novembre

(5 posts)

Todavía no hay etiquetas.

1. Llavi
    Miembro

>>> A N U L·L A D A <<< El proper intent segurament el farem la primavera del 2010

Pel dissabte proposo una altra sortida pels voltants de Taradell i Sant Julià de Vilatorta prop de Vic.
    Ja vam fer una la passada primavera però alguns no vau poder vindre.

La ruta que farem serà de 45 kms aprox., passarem per llocs molt guapos i amb trams endureros, farem algunes variants noves amb altres corriols trialeros. El guia serà també en Miquel, un amic meu.

Porposo quedar al Biciparc a les 8:30, porteu una motxila petita amb bocates o el que sigui i així pararem a menjar allà on volguem. Al acabar si voleu us podreu dutxar. Es tracta d'anar sense presses, així que arribarem a Premià de 4 a 5 de la tarda.

Haurem d'estar pendents de les previsions del temps...

Posted 10 months ago #
  2. sobrao
    Miembro

>:( bua, bua yo no puedo el sabado... acordaros de enviarme fotos.  un abrazo a todos
    Posted 10 months ago #
  3. miquel
    Miembro

gairebé segur que jo m'apunto si no em surt cap imprevist
    Posted 10 months ago #
  4. David giant
    Miembro

Me apunto!!! Lo que yo iré directamente, a no ser que quedemos por Granollers como las otras veces y me acoplo a la flagoneta, jejeje.
    Posted 10 months ago #
  5. Llavi
    Miembro

>>>  A N U L·L A D A  <<<

En Miquel el guia s'ha posat malalt, lo de Taradell ho intentem una altra vegada el dissabte 28 de novembre.

Proposo quedar al Biciparc a les [b]8:30
    per fer una volta pels voltants i així us anirà millor als que no podieu passar tot el dia fora.
    Posted 10 months ago #

RSS feed para este tema

responder

Tienes que entrar en tu cuenta para enviar mensajes.

Navigation theme for WordPress by GPS Gazette. Ported for bbPress by Jim Stitzel. - bbPress Themes

BTT Premià de Dalt usa bbPress.