BTT Premià de Dalt

Regístrate o entra en tu cuenta:

Nube de etiquetas

BTT Premià de Dalt » Grup Rally (sortides, curses)

Selenika

(7 posts)

Todavía no hay etiquetas.

1. Raül Cots
    Miembro

La selenika és aquest cap de semana, el 27 de setembre, i jo vull acabar amb les boratxeres i fiestons de nit... axi que proposo anar-hi. Jo mai l'he fet i per axo pregunto als que l'agin fet si val la pena!

Digueu algu!!! Apa ens veiem! salut.  ;D
    Posted 11 months ago #
  2. Llavi
    Miembro

Has fet la proposta massa tard, avui dimecres 24 és el ultim dia per fer les inscripcions:
    http://www.selenika.com/html/iframe.php ... nscrip.htm

no es poden fer inscripcions el mateix dia

A la Selenika em anat algunes vegades alguns de nosaltres i en general sempre està bé, acostuma a ser bastanta pista, però cada any el recorregut és diferent i depenent d'això és més dura o no
    Posted 11 months ago #
  3. David giant
    Miembro

Llavi , estas un poco perdido,no? hoy es miercoles dia 23, por lo menos en mi calendario... jejeje.
    Yo no estoy en forma como para hacerla, pero es lo que dice Llavi, bastante pista, ya que son 100 km, sino seria mas dura.
    Posted 11 months ago #
  4. Llavi
    Miembro

Tienes razón, estoy empanao... en todo caso lo que quería dar a entender es que las propuestas para ir a una carrera o pedalada es mejor hacerlas con varios días de antelación para dar tiempo a que la gente lo lea, que cada uno pueda decidir si va o no y si quedamos de acuerdo en ir algunos, hacer la inscripción sin prisas, pedir la furgo con tiempo, etc.

I una altra cosa senyor Raül, encara t'estem esperant per la pedalada de Llinars a la que vas dir que vindries, darrerament sempre fas el mateix, dius que vens i en l'ultim moment te rajas, ara et direm el niño resacas duermemonas :P
    Posted 11 months ago #
  5. Raül Cots
    Miembro

Pos re, que no me inscrit ni jo. Proposem llavors una sortida per aqui i "segurament" m'apunto. Jajaja! Que si que si que m'apunto!

De moment ens veiem a la reunio de dissabte tarda, ja decidirem que fem diumenge o proposeu algu per aqui!

Ahh, i Xavi tens tota la raó... pro s'ha acabat (espero)... XD.
    Posted 11 months ago #
  6. Llavi
    Miembro

Dropu més que dropu !!
    Posted 11 months ago #
  7. sobrao
    Miembro

;D yo Raul, la he hecho en varias ocasiones, si te sirve de consuelo, ya no me motiva, no es por los 100 kg, pues ya sabes que estoy sobrao...

Ah por cierto le podemos poner el apodo de niño flequis, que os parece???? eh, eh, eh
    Posted 11 months ago #

RSS feed para este tema

responder

Tienes que entrar en tu cuenta para enviar mensajes.

Navigation theme for WordPress by GPS Gazette. Ported for bbPress by Jim Stitzel. - bbPress Themes

BTT Premià de Dalt usa bbPress.