BTT Premià de Dalt

Regístrate o entra en tu cuenta:

Nube de etiquetas

BTT Premià de Dalt » Grup Rally (sortides, curses)

SORTIDA A RIELLS I SANTA FE DEL MONTSENY - Diumenge 30 Agost

(6 posts)

Todavía no hay etiquetas.

1. SECCIO RALLY
    Miembro

Tornem a repetir aquesta sortida a la que alguns volien vindre però que no van poder ara fa un mes.

Sortida pels voltants de Riells del Montseny i pantà de Santa Fe.

Desplaçament amb la furgoneta del club.
    Al acabar la ruta dinar al restaurant Bell Lloc amb bany a la piscina inclòs (porteu banyador). Qui no vulgui o no pugui quedar-se a dinar haurà de portar el cotxe particular o tornar amb algú altre que en porti i també marxi.

Hora de trobada al Biciparc:  8:30 
    Posted 1 year ago #
  2. Raül Cots
    Miembro

Xavi, aquesta nit tinc festa pel que arrivare tard a casa, possiblement de matinada, es a dir, que s'em fara impossible estar al bisiparc a les 8:30 per anar cap al Montseny. Espero que s'hagi apuntat algú mes i que pugueu fer aquesta tant maravellosa sortida!

Salut!  ;D
    Posted 1 year ago #
  3. Llavi
    Miembro

Ets un dropu nano, em colaré a la festa aquesta a la que vas i et demostraré que a part d'aguantar de marxa tota la nit seré encara capaç d'empalmar i anar amb la bici al Montseny, per cert en David Giant et podria donar classes pràctiques de com fer-ho, ell és tot un expert, una vegada després de no dormir en tota la nit va tindre els coll*** d'anar de Premià a Montserrat per muntanya i tornar per carretera fins BCN  :P

Passat-t'ho bé i que lliguis molt  ;)
    Posted 1 year ago #
  4. David giant
    Miembro

Ahi esta!! Di que si Llavi! es mas, esta noche me voy a las fiestas de Granollers y mañana estaré sobre las 9 en Riells para pedalear lo que haga falta!! Este niño pupas nos está fallando... jejeje
    Posted 1 year ago #
  5. Llavi
    Miembro

Ole tus huevos!!  Pero estate mejor a las 9:30 que es cuando llegaremos
    Posted 1 year ago #
  6. Raül Cots
    Miembro

Vaya par de rebentats... pff. XD
    Posted 1 year ago #

RSS feed para este tema

responder

Tienes que entrar en tu cuenta para enviar mensajes.

Navigation theme for WordPress by GPS Gazette. Ported for bbPress by Jim Stitzel. - bbPress Themes

BTT Premià de Dalt usa bbPress.