BTT Premià de Dalt

Regístrate o entra en tu cuenta:

Nube de etiquetas

BTT Premià de Dalt » Grup Rally (sortides, curses)

Nocturna!

(7 posts)

Todavía no hay etiquetas.

1. Raül Cots
    Miembro

Bones,

Proposo una nocturna per Collserola, St Mateu o on sigui, el tema de la data esta complicadillu perque marxo el 12 de juliol i estare un mes fora, per tant, seria interessant fer-la el cap de semana vinent, fet que per a alguns pot ser precipitat...

Hi ha alguns que ja s'apunten:
    Uri (ros-peliser),
    Sergi (noloconenadié),
    Sergi Cots (hermanodeniñapupasaprovada),
    i Dave (todosloconocen)

Digueu alguna cosa per poder-ho decidir entre tots.

Per cert, pels qui em retreguin que ultimament no he aparegut els dic que: habent finalitzat el el primer any d'enginyeria, donc per aprovats els examens finals i per tant, totes les assignatures, detall important.

Salut!
    Posted 1 year ago #
  2. Llavi
    Miembro

Molt bé nano, fas ràbia i tot de lo empollón que ets :P

Per la nocturna sigui quin sigui el dia que fixem sempre hi ha algú que no li va bé, però res impedeix que fem més d'una sortida de nit, així tothom estarà content i evitarem rodar sota el sol abrasador 8)
    Podem fer una nocturna aquest dissbte nit i que vingui qui pugui, jo m'apunto. En Miquel havia proposat d'anar a sopar al restaurant Can Gorguí, que us sembla?
    Posted 1 year ago #
  3. Raül Cots
    Miembro

Bé!
    Posted 1 year ago #
  4. Llavi
    Miembro

Poques ganes d'escriure, eh?

Com es fa de nit molt tard, crec que estaria bé quedar a les 21:00 i podem reservar per sopar a les 22:30 a Can Gorguí.
    Tampoc es farà de nit del tot, per dissabte hi haurà lluna plena 8)
    Posted 1 year ago #
  5. David giant
    Miembro

Venga, yo me apunto. Este sabado a las 21:00 en la poma.
    Posted 1 year ago #
  6. Raül Cots
    Miembro

Pos reserveu per 4 persones més fijo, som l'Uri (peliser), Sergi Cots, Sergi (noelconeixeu), i jo (niñapupasaprovada)  ;D ;D.

El Dave no se si vindrà o què... no ho va deixar molt clar en el e-mail. Et vens tiu?

Pos ale, aneu-vos preparant psicologicament perque la fundida sera tremenda... jojojo!

Salut gent!

P.D.: Per aclarir-nos... serem: Uri peliser, Sergi Cots, Sergi, Xavi, David Giant, Miquel, Dave? i jo.
    Posted 1 year ago #
  7. Raül Cots
    Miembro

S'apuntes tres colegues més de Barna, dos portaran entrepà per sopar, l'altre soparà on anem.

Recordeu la preparació psicologica... fundida.

Fins les 9!  ;D
    Posted 1 year ago #

RSS feed para este tema

responder

Tienes que entrar en tu cuenta para enviar mensajes.

Navigation theme for WordPress by GPS Gazette. Ported for bbPress by Jim Stitzel. - bbPress Themes

BTT Premià de Dalt usa bbPress.